Zobacz pełną wersję : Suzuki Rm 125/250
Sprawa wyglada tak ostsatnio narodzil sie w mojej glowie pomysl kupna krosa...
(trzeba cos robic w deszczowe weekendy)
na allegro mozna juz te modele z lat 93 kupic za 4 kola...(w dobrym stanie :co:)
mial ktos moze stycznosc z tego roidzaju sprzetami ???, szukalem w necie informacji ale nic ciekawego nie znalazlem...
wyglad jest nawet cakiem, ale jestem laikiem w crossach...wiec czekam na opinie...
mam dosyc ograniczone srodki :-(
pozdro :-F
ja latalem 125 dokladnie 93
ale porownania zbtytniego nie mam bo poza tym latalem tylko dt125 z 96
ale odczucia mega pozytywne :D w terenie super sie zachowuje i stosunkowo lekka
Po 1wsze to RM i RM-Z to sprzęty wyczynowe, zatem jeżeli ktoś liczy na to, że kupi używkę i nie będzie dokładać kasy to jest w błędzie.
Ogólnie 2takty (RM) są tańsze w utrzymaniu od 4taktów (RM-Z). Nie zmienia to faktu, że wymiana tłok, pierścienie itp. liczy się w tysiącach pln. RM125 będzie jeździć jak RM-Z 250 z tą różnicą, że nie będzie mieć "dołu". Robota co parę godzin pracy w RM-Z (głowica, zawory, pierścienie, rozrząd itp.) to raczej dla zamożnych. Na początek na pewno wystarczy 125 ccm w dwutakcie, 250 to już wymagający kocur...
A czy warto kupić RMa? Bart latał do tej pory na K4, obecnie już K6 - jego wybór (jak i innych zawodników) jest chyba dobrą rekomendacją. Jeśli ktoś woli zieleń to KX Kawasaki jest takim samym sprzętem.
i nie licz na to ze rm 94 jest w dobrym stanie ;-)
dzieki Panowie za opinie, widze ze ten wybor wymaga glebszych przemyslen :-?
pozdro
zapytam braciaka bo może honde xr600 z 90 roku bedzie chciał sprzedać
zapytam braciaka bo może honde xr600 z 90 roku bedzie chciał sprzedać
czy to ta?? http://www.allegro.pl/item143256467__honda_xr_600_r_zarejestrowana_pilni e.html
jak tak to moj kumpel jest tym zainteresowany w jakim to stanie tam plastiki i pierdoly to nie wazne ale zawiecha i silnik cyka w miare??